Kızlar normalde acele duş alıp çıkarım ama arada eşim kızımla ilgilenir ben müzik açar bakım yaparım vs o günlerden biriydi yüzüme maske yaptım çıktım o sırada 4 aylık kızım gördü başta bi anlamadı sonra yüzüme baka baka ağladı korktu 🥹 eşim sakinleştirdi ben maskeyi çıkardım derken beni gördü yine ağlamaya başladı sonra emzireyim dedim tutmadı biraz daha eşim sakinleştirdi bu sefer emerken gözünü kaçırıyor başka tarafa bakıyor yüzüme bakınca bakışı değişiyor ağlamaya başlıyor 🥹 ya sen daha 4 aylıksın nasıl böyle tepkiler verebiliyosun 🥹 sonra işi tatlıya bağladık uyuttum emzirdim ama yine bakışları garipti inşallah kabuslarına girmem bilmiyorum travma falan oldu mu sizce bebeğimde 🥹