Herken benim için 1 ayeltel kürsü okurmu yalvarırım yaygın anksiyete hastasıyım hayatımda emcok akıl hastalıklarıyla ilgli korkularım var doğu sonrası patlak verdi bebeğimi sadece 1 ay emzirebildm ilaca basladım paxera tam iyi olucağım derken ablama bipolar teshisi konldu ve gözümün öndü manik atak geçirdi ilerdi boyuttaymıs durumu okadar korkuyorm ki kesin genetik bende olucam bebegıme bakamıcam diye ne algı ne dikkat hiçbişey kalmadı bebegıme tek bakıyorm annem ablamla ilgilenio neolur benim için dua allah kimsenin basına vermesn