[silindi] 5 ayligiz sadece askili atlet ve bez var, klima acmiyorum onun yerine cam aciyorum ve kizimin ortu takintisi var napiyo ediyo o ortuyu atiyo oyle sereserpe uyuyo masallah hicte bisi olmuyo😄🧿 5 yasinda oglum. Var oda oyle yataginda ust ortme carsafi dahi yoktur mesela, oda bebekliginden beri sevmiyo birde giydirince terleyen iki cocugum var o yuzden saldim ben artik😄iyiz simdilik. Ama yaz bitiyo..