Masal001 Kızlar kizim 5 ay 19 günlük sağlık ocagi kontrolünde kilosu 6500 çıktı sağlık ocağında ki ebe hemsire kilosunun sınırda olduğunu söyledi yani kilolu anlamında değil zayıf anlamında bide geceleri 2 saatte bir kalk emzir sık sık kilo alsın dedi çocuk doktorumuzda emzirmeye gerek yok demişti geceleri uyuyabilir artık kendisi demişti aklıma takıldı hemsirenin öyle demesi bana göre gerçekten kilosu iyi ve sağlıklı geliyor kafam karıştı vallahi
Elika00 Masal001 normal canım sağlıklıysa bi problemi yoksa bırak uyusun. Her bebek kilolu olacak ya da üst sınırda olacak değil bana da zayıf dediler gayet iyi bebeğim sayılara takılma
Zey-yus50 Masal001 doğum kilosu kaç bencede biraz düşük gibi canım bide evet gece beslenmeli iki saat olmasada üç saate bir diyelim
Hazen Masal001 internetten kilo aralığına bakın benim kızımda 4 buçuk aylık zayıf diyolar sinir oluyorum aksine fit benim kızım 😅 ortalama içerisindeyse sıkıntı olmaz bence bizim doktorumuz hep öyle söylüyor 😄
Ebru_0308 Masal001 bebeğim 5 aylık bugün doktor kontrolündeydik söylediği şu bu aylarda bebeğin doğum kilosunun 2 katı olmasını isteriz dedi benim bebeğim 3.400 doğmuştu şuan da 7400 gayet iyi dedi
tineanigra Masal001 doğum kilosu neydi ? Neye göre zayıf diyor. Ebelerden çok doktorun ne dediği önemli bence
Denizmooom Masal001 her bebeğin kilosu boyu farklı olabilir lütfen bunlara kulak asmayın bir hemşire olarak söylüyorum
Sakileyt Masal001 kilosu gayet iyi bence yalnız henüz küçük gece meme istyorsa verin ben hala emziriyorum 8 aylık mama degilki bu sonuçta anne sütü
Masal001 Sakileyt benim ki gece bazen uyanıyor emiyor uyuyor bazense hiç uyanmadan uyuyor kendim kaldırıp emzirmeye kalksamds 2 yudum çekip emmek istemiyo uyuyo gündüz çok aktif emen bir bebek
Merveee_94 Masal001 benim kızım 5 aylıkkken o kadar kiloda bile değildi doktorumuz sorun olmadığını söylemişti ebeler malasef biraz böyle yapıyorlar kendisi acıkmadan ben kaldırmıyordum geceleri oda en fazla iki kere kalkıyordu
Selinaras Masal001 ebelere kulak asma bence, ebeler kötü senaryolar yazmaya bayılıyorlar ben sırf bu yüzden sağlık ocagimi değiştirdim. Doktorun gerek gorseydi erkenden ek gıdaya bile baslatabilirdi, gayet normal kilolar eğer kilo kaybı yoksa bence dert etme