Derya341986 Merhaba benim de oğlumunda boğazı şiş burun akıntısı ateş ve öksürüğümüz var ne yapmamızı önerirsiniz doktora götürdüm kulak damlası ve antibiyotik verdi bende de covid testi yaptırdım
Prensannesiyimm Derya341986 çok geçmiş olsun ilaçları düzenli kullanın iyileşir benim de oğlumda burun akıntısı başladı çok korkuyorum hastalanacak diye
Bebesiannesi Derya341986 geçmiş olsun benim oğlum 3 aylık cuma günü 38,8 ile acile götürdüm hava değişim süreci dikkat etmek gerekiyor bizde ailecek soğuk algınlığı nezle olmuşuz 😞
Derya341986 Prensannesiyimm çok sağolun ben de öğretmenim çocuklar yarı yarıya geliyordu oğlum da kreşe gidiyor baya kötüyüz inş geçer
Derya341986 BarlasMomm çok geçmiş olsun burnu da akıyor antibiyotik verdi ancak emin olamadım kullanmakta
Prensannesiyimm Derya341986 inşallah biz daha kucuguz evde durduğmuz halde hastalanıyoruz Allah yardımcımız olsun