esma5825 Merhabalar bebeğim 9 eylül de yaşına girecek ve asla yemek yemiyor tatlı bişey verildiğinde yiyor ama yemek yedirtmiyorum ağzında bekletiyor geri çıkaracak oluyor midesi bulanıyor gibi ağzını kaçırıyor yani bir kase yemek yediremediği şu zamana kadar 🥺 Sadece anne sütü alıyor. 2 ay önce kadar ishal ve idrar yolu enfeksiyonu vArdı ateşi 39a kadar çıkmıştı çok şükür ishali de durdu. Geçen hafta sağlık ocağına gittik kilo vermiş bir kilo gitmiş çok zayıfladı sağlığı iyi şükür derdim kilo da değil açıkcası ama yemek yedirememek beni çok üzüyor :( Uzun oldu kusura bakmayın tecrübeli annelerden yardım istiyorum 🥺
Deletedmom280 esma5825 11 ay 10 gunluk oyle bir kase corba VS bnde hıc yedıremdm kılosu en son 9.50 Du anca eline patats seftli VS verince yyr corba VS en en en fazla 4 kasık yemeyen cck zooorrr
Meyra esma5825 11 aylik bebeklerde genel sorun.bu benm.kizimda öyleydi gerci hala öyle yemek saatlerimiz hep problemli geçiyor en son oturup ağlıyorum ac mi kalıyor diye ama beni surekli emiyor yemeğe gelince işkenceye dönüşüyor resmen
Busra38 esma5825 bence bir saat yerne mesela bir buuck saat bekleyin yemek saatine sonra yemek verin. Bence sizi emdiklerinden dolayi toklar oyuzden yemiyorda olabilirler sonra alsiirlar ve emin olun anne sutunu bile begenmezler artik yemek isterler 😂😂
Cerenhelin esma5825 benim kızımda 9.5 aylık birebir aynı sorunları yaşıyorum asla çorba sebze yemiyor 1 kere mama, 2-3 saat sonra kahvaltı, akşam sadece yoğurt o da içine cicibebe muz katılırsa 🤦🏻♀️
esma5825 Deletedmom280 keşke o kadar yese 8.900 kilosu inanın sorun değil sağlığı yerinde hamdolsun ama yemek hiç yemiyor bir tatlı kaşığı belki
esma5825 Meyra aynen ya sürekli emmek istiyor ama artık gıda da alması lazım çorba olsun yoğurt olsun bir kase bitirmeli şuan ama yok yedirirken bende ağlayacak dereceye geliyorum
esma5825 Busra38 tamamen aç da olsa yememek için ağlıyor üzerime yapışıyor işte keşke öyle şansım olsa 🥺
Tahmina Hiç takmayın)önemli olan sizi emmesi,bu durum çok normaldır bebekler için) bırakın bi kase yemeyiversinsizin sütünüzden daha değerli değildir emin olun)zorlarsanız daha kötü olur bu sefer tamamen soğur yemek yemekten.sürekli karşısına oturup afiyetle birşeyler yiyin ara sıra da bebeğinize de teklif edin görürsünüz bir süre sonra o da başlar çünkü taklit ederek öğrenme zamanları şimdi)
esma5825 Tahmina çok doğru söylüyorsunuz aslında ama tatlı ne varsa yiyor ama onu yemek olunca yememesi çok üzüyor ne yesem yanında yiyorum hep belki ister diye. Yanıma gelir ama verince almaz inşaAllah iştahsız bir bebek olmaZ🤲🏻
Minikprenss esma5825 Bizde 17 Eylül de 1 yaşımıza giricez ve aynı durumları yaşıyoruz zorla bişeyler yediriyorum mama kullanıyoruz bizde beni emmiyor uyurken falan hep bol bol mama dışarıdan çok zor ve yiyor yada azına alıp geri çıkarıyor nasıl öğrenicek bilmiyorum 🤦🏼♀️
esma5825 Minikprenss yemek yedirmek daha doğrusu yedirmeye çalışmak tam bir eziyet oldu nerede yanlış yapıyoruz bilmiyorum
Zeynepkaya Aynı sorunlar bizdede var bir yaşına girdi biboron görünce öğürüyor karnı aç biliyorum zor biborunu tutuyor önlüğü takarken bile başlıyor öğürmeye kusma yok midesi bulanıyor kaşık tan biborondan çok moralim bozuk iyice zayıfladı gören bu çoçuk çok zayıf neden sinir oluyorum ya ağzında tutuyor beni emiyor ama düşkü. Değil hiç ne yapacağımı şaşırdım