1.5 yaşındaki oğlum yoğun balgam ve öksürükle boğuşuyor iki gündür. dün doktora gittik antibiyotik balgam söktürücü ağrı kesici ve ateş düşürücü ilaçlar verdi. ancak balgam hala geçmedi burnunu çekiyoruz fakat balgam o kadar çok ki çocuğu tıkıyor öksürürken boğulacak gibi oluyor. varsa çözüm önerileriniz çok sevinirim ☹️