Balogluum ben sütü keserken 3 gece uykusunda boşalttım memeleri. Uyanıkken asla vermedim, memeler üretmemeye alışşın ben de acı cekmeyeyim diye gece uykusunda bosalttırıp bir daha vermedim. Gün içinde elbette şişti memelerim ama o 3 geceye yaymak hem süt üretimini azalttı hem de ben çok zorlanmadım. Ki süt üretimimiz de oldukça iyiydi.