Cigdembebek Merhaba anneler , bebeğim 4 aylık . Haftaya sünnet olucaz , çok endişe ediyorum. Tecrübelerinizi aktarır mısınız? Neler yapılmalı, bu bardak meselesi nedir ? Şimdiden teşekkürler
Birdunyabircennetannesi Cigdembebek Bardak meselesi pipisine karton bardak kesip koyuyorsun dikişi beze degmesin canı yanmasın diye. En mantıklısı erken yaptırmak hiç endişelenme. 1 haftada tamamen iyileşiyor ilk 2 gün zor geçiyor sadece. Bir de ilk çişini yaparken çok ağlıyor o kadar. İnan hareketlenince yaptırmak dahada zor oluyor
Elika00 Cigdembebek benim doktorum bardak koydurmadı. Pipiyi sarmışlardı dik duruyordu zaten ben sadece kantaron yağı kullandım. Bol bol hem beze hem pipiye şıktım. Hiçbir problem yaşamadım. Hiç krem sürmedim kantaron çok daha iyi geldi 10 güne iyileşti.
busrabayrak Cigdembebek Cigdembebek merhabalar benim bebeğim de yeni 3 aylık oldu. Dört gün önce sünnet yaptırdık. Taze taze paylaşayım yasadıklarımı. Uyuştururken canı çok yandı sonrasında hiçbir şey hissetmiyor zaten 4-5 saat geçtikten sonra uyuşukluk bitince acı geldi o gece de huysuzdu biraz ama sadece bir gün sürdü. Kremler var onları kullandık. Kakası gelmesin diye karton bardağı yarıdan kesip ağız kısmını koyduk. 4 gün sonra şu an hiçbir şey yok. İyi ki de yaptırdım diyorum. Hiç kararsız kalmayın dedim ki keşke 1 hastalıkken yaptırsaymışım ne kadar erken o kadar iyi. Çok çabuk iyileşiyor derileri tazecik zaten. Umarım sizin de kolay geçer.
Poncikkkk Cigdembebek biz bardak kullanmadık ilk çişini yaptığında çok ağlıyor ağrı kesicileri ayarla iki gün zor geçiyor ertesi gün pansumanda ağlıyor bebeği taşırken yüzü size dönük olmasın pipisi size değmesin yani ayrıca pansuman yapacak kişide bilen biri olsun sorun yaşamyın sonra geçmiş olsun hayırlı olsun
Zumradmr_11 Ben 2 aylıkken yaptirdim bardak koymak yerine bezini sık degistirdim bugun 13. Günümüz ve tüm dikişleri atti sorunsuz gecti şükür
Alininannessiii04 Cigdembebek oğlum 2-3 hafta önce sünnet oldu sünnet kilodu aldık o kilod pipiyi koruyor hiç bardak kesip koymana gerek yok direk pipiyi kapatıyor kakası deymiyor yerde emeklese de pipi o kiloda deymiyor bakmanızı tavsiye ederim
Cigdembebek Alininannessiii04 onlar büyük bebekler için değilmi , 4 aylık 8 kg bebeğe var mı acaba , yine de bakarım e bebeğe belki vardır çok sağolun
-1590sinem 4 aylıkken yaptırdık sünneti çok çok rahat ettik Bardak kullanmanizi öneririm biz klips yönetimiyle yaptırmıştik
Cigdembebek -1590sinem gelecek sünnetçiye henüz sormadık klips yöntemi nedir rica etsem anlatırmısınız birazcık
-1590sinem Cigdembebek eski Usul dikis yöntemi değil dikişsiz çok rahat bir islem pipi uucna aparat takiyorlsr sünneti yapip ,3 gün aparat kalıyor yikanabiliyor günlük rutin hayatına devam edebiliyor acı yok pansuman derdi yok 🙂
Devranmoms Cigdembebek 10 gun önce sunnet oldu bebeğim 4ay 20gunluktu bende endiseleniyodum gaz problemi olduğu için dahada sıkıntılı bi hal alırmı diye ama hiç öyle olmadı doktorumuz işleme başlamadan önce fitil verdi uyustururken cok kisa ağladı emzirdim ve sunnetten sonra tekrar emzirdim su verdim ki ilk çişi uyusukken yapsın diye bezine bol vazelin sürüp eczaneden bi krem önerdi onu pipiye sıkmamızı söyledi bardak koymadık ve dün kontrole gittik dikişler atmış ve iyileşti