nurbanu17 hiç bi sıkıntı olmadı, ben 2 günlükken kullandım doğum sonrası iltihaplanma olmaması icin yezmıştı doktorum 10 adet olandan, 1 hafta ara verdim sonra mastit oldum tekrar yazdı doktorum, 1 hafta kullanmadığım zamanda farklı bi Durum gözlemlemedim,doktorunuz yazdıysa kullanın bence