İki gün önce saçlarıma ombre yaptirdim ama asla istediğim renk değil onuda geçtim hiç yakışmadı bana çok kötü durumda saçlarım tekrar boyatsam yada kendim alıp boyasam daha mi kötü olur her şey fikirlerinize çok ihtiyacım var şimdiden çok teşekkür ederim 🙏