Kitap okuycam diye kendinizi şartlamayın. Bırakın nasıl eğlenmek istiyorsa öyle eğlensin kitapla. Benim kızda doğduğundan beri hep kitap gördü illaki o süreçlerden geçiyorlar. Şuan 16 aylık beraber hayvan sesleri çıkarıyoruz çok güzel inceliyoruz kitapları. O sadece bi süreç