Rbi ben doğumda yaptıracaktım hemen ertesi gün, sarılık riski çok yüksekti kan uyuşmazlığı nedeniyle o yüzden yapmadılar bi de galiba 3 kilo altına yapılmıyormuş, 23 günlükken yaptırdık çok çok rahattı sadece ameliyathaneden geldiğinde inliyordu minicik yavrum paramparça olmuştum, kapak filan yazıyor herkes ama biz hiçbi şey kullanmadık ve hiçbi şey yaşamadık. 3. gün gittik sargısı çıktı bi krem vermişti sürekli sürün, bol bol yapışma olmasın demişti doktorumuz. Valla hiçbi şey hissetmeden atlattık süreci iyi ki yaptırmışız bitti gitti kurtulduk. Bi de bence dönme filan başlamadan yaptırmak en mantıklısı