Kızlar iyi akşamlar bebeğim 9.5 aylık diş çıkarma döneminde günde 2-3 kaka yaptığı oluyordu fakat diş çıkınca (2 altta 2 üstte) 2-3 gündür kakasını yapmıyor ıkınıyor suratından belli oluyor ama yapmıyor kabız mı oldu ki yediği bişey yapmış olabilir mi sizlere sormak istedim normal mi bu durum bilemedim 🤷♀️