prensesannesiiiiiiiii Zeynep75 devamlı grip oluyorum her ay hastayım kusuyorum doğumdan sonra oldu bu işk zamanlar her hafta griptim
anneyimben- Zeynep75 ilk birkaç ay belim çok ağrıdı. Birde afedersin küçük abdesti tutamıyorum. Ameliyattan sonra korse takmamıştım aceba o yüzden rahim sarkması mı oldu bilmiyorum