Bebeğim 22 günlük daha önce de oluyordu ama özellikle bu hafta günde 3-4 kez hıçkırık tutuyor ve 20 dk yı buluyor emziriyorum filan ama bi türlü geçmiyor yavrum yazık sinirleniyor ağlıyor çok üzülüyorum doktor midesi genişlediği için diyor ama sizde de oluyor mu ne yapabilirim geçmesi için