Ben kendim başak burcuyum, titiz, takıntılı, pratik, sinirli, çokça da kıskanç insanım, haksızlığa asla gelemem, çoğunlukla sorunlarımı kendim çözerim, birşeyi çok irdelerim iyi mi kötümü diye, diktatörüm kurallarım katıdır, ama aileye çok bağlıyımdır, dışarıyı pek sevmem evi daha çok severim, asla kararsız bi insan değilim alışverişte bile hemen alıp çıkan insanım, annemin dediğine göre “senin nasıl büyüdüğünü bilmem hiç eziyet çektirmedin” der. Sadece gazım çokmuştu 🤣 İnsanlara yardım etmeyi çok severim, dılardan çok sert dururum ama içim yumuşacıktır kolay kolay kimseye göstermem iç dünyamı, giyimime bakımıma çok önem veririm güzelliğim önemlidir benim için 😄 para konusunda elim sıkıyım biraz. Başaklar çok iyidir şanslısınız 🌸