Kızlar bebeğim 3.5 aylık normal dururkende uykuya geçerkende elleri boştaysa bazen sanki bişey yakalamak ister gibi ellerini sallıyor ama titriyor gibi görünüyo. Titrer gibi sallıyor yani. Sizce bu durumda bir sorun var mıdır? Birkaç gündür fark ettim bu hareketini. Nesneleri yaklamaya başladık ufaktan acaba ondan kaynaklı mı?