Kızlar biz bu eve taşınali 3 ay falan olacak , mutfak balkon kapısı kapanmıyor değişmesi lazım ev sahibine yaptıralım kiradan düşelim diyoruz kabul etmiyor kapı kapandığı zaman da kış boyunca acilmamasi lazımmış evde tek balkon var zaten mutfak küçük pencere falan yok, diğer camlarda sineklik var zaten biz bunu yaptırp kesip göndersek nasıl olur sizce Kanuni olarak bişey talep edebilir mi bizden kadın çok anlayışsız laftan anlamıyor tayin yüzünden acele tuttuk 😐