Kızlar bebeğim 6 aylık yavaş yavaş ek gıdaya geçiyo 1 haftadır kızım yeşil ve kokulu kaka yapıyor ama yani yok böyle bi koku büyük adam gibi. Anne sütü alıyor sadece ve azar azar ek gıda ilk başta ek gıdaya geciş diye düşündüm ama gecmedi doktoramı gitsem diye düşünüyorum artık. Başına gelen varmı böyle bir durum yardımcı olurmusunuz ??