Kızlar 3 gündür ishal ve ateş şikayetiyle her gün hastanedeyim. Cefaks 250mg yazdı doktor emziriyorum diye ama malesef etki etmemiş olacak ki crp değerim 77lere kadar yükselmis. Bebeğimi ne olur ne olmaz diye maskeli emziriyorum ama çok korkuyorum ona bişey gececek diye, başınıza gelmis miydi? Kaç güne ve nasıl gecer bu durum🙏🏻