kucukoglum_1 Kızlar 2.5 yasındakı oğlumda geniz akıntısı özellikle geceleri balgam varmıs gıbı rahatsız oluyor ve öksürükte var sizler nasıl atlattınız neler yapıyorsunuz özellikle gece yatarken rahat etsin diye ne uyguluyorsunuz
Deletedmom_109 kucukoglum_1 aynı durumdayız doktora gittik bol bol burnunu temizleyin dedi zaten serum fizyolojik evimizin demirbaşı oldu. Bir de biraz yüksek yastıkla uyuyor evi iyice havalandırıyorum uyumadan önce
2cocuk_1anne_ kucukoglum_1 2 buçuk yaş kızımda da öksürük var Berbat bir şey yaa şuan uyuyor öksürük geliyor öksürüyor ağlıyor uykusunda sonra 1 dakika susuyor sonra yine öksürük yine ağlama Gündüz de aynıydı Şimdi 2 saat oldu uykuya geçeli (gündüz uyumadı öksürük yüzünden) sürekli ağlıyor elimden bir şey gelmiyor bende uykusuzum ne yaoıcaz bilmiyom yaa
Emine_krr kucukoglum_1 bizde aynı durumdayız 11 aylık bizimki geniz akıntısı ve öksürük serum fizyolojik ve aspiratör ile burnunu açıyor yatmadan odasını havalandırıyor bir de yastığına coldmix damlatıyorum naneli rahat uyuyor. Siz neler yaptınız atlatabildiniz mi. Bende biran önce atlatsın istiyorum.
2cocuk_1anne_ kucukoglum_1 veriyom canım aklıma geldikçe bir kötü öksürük ki gece uykusunda yakalıyor Öksürük ilacı da veriyorum sabah akşam İnşallah iyi olur tüm bebekler 🌸
kucukoglum_1 Emine_krr canım ben kecı boynuzu özünün cok faydasını gördüm boğazdaki öksürügü için o pisliği kolay atsın diye de 1,2 kasık bal verdım ama kecı boynuzu gece yatarken bile veriyorduum
Emine_krr kucukoglum_1 şuan bal veremiyorum maalesef bir yaş altı. 11 aylık ama pekmez olabilir denerim canım teşekkür ederim ☺️