Merhaba arkadaşlar benim kızım dört aylık sizde yaşadınız mı ve sonuç ne oldu sorayım dedim.Oncelikle kızım uyanıkken böyle pusete koyduğumda yada yere yastığa yatırdığimda kendi kendine konuşurken hiiiiihhh hiiiiihhh diye arada tekrar eden sesler çıkarıyor ama uyurken emerken ve aglarken hiç yapmıyor sadece böyle oynarken heyecanlandıginda falan anlamışsınızdır nasıl bir ses olduğunu sanki nefesi gidiyormuş gibi yapıyor acaba sebebini bilen ve geçici bir durum mu ne yapmam gerekir ???