Merhaba kızlar yine ben 🫣 ne çok post açtım şu uyku hakkında dimi😀oğlum yarın 6 aylık olacak gelişimi gayet iyi dedi doktor sadece anne sütü aldı ve 9 kg 71 cm(bunu soracağım soruyla alakalı olduğu için yazıyorum kusura bakmayın kıyaslama gibi bir düşüncem yok asla) , 6 gündür uyku eğitimi veriyorum oğluma günde 3 uyku şeklinde ilerliyorduk artık alışmıştık ama bugün son uykusunu (şekerleme) yapmadı tam 1 saat uğraştım sonunda pes ettim ve çıkardım odadan. Dayanamaz diye düşündüm ama oğlum 4,5 saat dayandı uykusuzluğa be akşam 7de uyudu. Sizce oğlumun gelişimi iyi diye mi 2 uyku istiyor artık çünkü 6 ay erken geldi bana 2 uyku için ( doktorumuz 8 aylık bebek gibi refleksleri falan çok iyi demişti). 6 ayda 2 uyku yapan var mı ? Uyku eğitimi bozulsun istemiyorum çok zorlanmıştım çünkü. Umarım anlatabilmişimdir kızlar