Elisssa maalesef arkadaşımın bebeği öldü bu yıl 7 aylıktı ve durumları olmasına rağmen eşi gerekli görmüyordu para tuzağı diyordu o kadar susuz kalmış ki vücudu ishalden organlar iflas etmiş yavrumun özür dilerim böyle bir şey yazdığım için de ama yaptırsın herkes bakın aşıyı olan herkes kolay geçirdik diyor 🥲 size de çok geçmiş olmuş olsun 🌹