Bugleminannesi25
Bugleminannesi25 oğlum 29 aylık hala emziriyorum. Diş ve hastalık dönemleri haricinde her zaman iştahı yerindeydi. Eğer sadece emmek istiyorsa ve yemeği ihmal ediyorsa su tüketimi yeterli değildir. Bezinin sık değiştirmeye rağmen ağır olması, çok yoğun idrar kokmaması gerekiyor. Öncelikle su tüketimini artırın. Oğlum 14 aylıkken kan tahlili verdik. Bazı dönemler özellikle hızla boy attığı dönemler demir, demir bağlama kapasitesi, b12 düşüyor. 2-3 ay doktor önerisi kadar demir ve b12 ilacı kullandık. İştahı fazlasıyla etkiliyor bunlar. Emzirmeyi sonlandırmadan bu seçenekleri değerlendirmenizi öneririm. Önümüz kış hastalık dönemlerinde çok iştah duyacaksınız emiyor oluşuna. Kilo konusuna gelirsek, emzirirken gayet sağlıklı şekilde kilo verebilirsiniz mutlaka bir diyetisyenden destek almanızı öneririm.