Sevda26 Kızlar kurutma makinesı kullanan var mı önerileri alabilir miyim fiyatlarıyla birlikte. Almışken kaliteli bir şey almak istiyorum ve verdiğim fiyata değsin elbette
Sin21 Sevda26 Altus kullanıyorum memnunum annem de kullanıyor baya bir suredir o da memnun memnunuz yani uygun da bide 6200 almıştım üç ay kadar önce
CizerBirAnne Sevda26 arçelik 950 kwg hibrit kullanıyorum, aşırı memnunum. Fakat şu an fiyatı epey artmış, 15bin civarı gördüm internette. Bütçenizi bilemiyorum tabi ama bi bakın isterseniz. Mağazasında fiyat daha farklı da olabilir.
Lavinyaa1 Sevda26 hower aldık bizde ama pek memnun değilim ya da ayarlarını ben yapamadım. Güneş kuruluğu sadece kuru çıkartıyor diğer askı kuruluğu ve dolap kuruluğu fazla nemli çıkarttı
Sevda26 CizerBirAnne bu hibrit, yoğuşmalı bilmem ne gibi farklar nasıl farklar canım. Hangisi daha iyi
CizerBirAnne Sevda26 yoğuşmalı ve ısı pompalı olarak iki farklı makine var, hibritte ikisi de mevcut. O yüzden bence hibrit en iyisi.