Asel-53 Geceleri uyandırıp yedirmeyi ne zaman bıraktınız ya da ne zman bırakılmalı benim kızım bıraksam 11 den 7 8a kadar aralıksız uyur heralde ben uyandırırıp yediriyorum uyandırmamalı mıyım acaba bilemedim
Betul-08 Asel-53 ey ne güzel keşke uyusa bebeğimde 2. Aydan sonra uyandırmayı bırak dedi doktor tabi ilk zaman insan bi üzülüyor nasıl aç kalır işçiye ama bebeğim o kadar uyumuyor benim en fazla 4 saat uyur
Asel-53 Betul-08 bizde İki aylık olacağız uyandırmadığım zaman kendimi kötü hissediyorum vicdan azabı çekiyorum aç kalıyor diye ama uzun uyuyor