Nursemom_ Bebeğim 10 ay 8 günlük 8 aylıkken işe başladım o günden beri ayağa kalksam ağlıyor sürekli yanında olayım istiyor ücretsiz izin alsam 2 yaşına kadar herkes daha fazla bağlanır diyorlar başına böyle bişey gelen varmı
Hshsjshs Nursemom_ valla benim kizim 10 aylik calismiyorumda ayni durumdayiz tuvalete kalsam cigirip agliyo aksama kadar mizmiz devamliiii aglamaca insallahhh bian once son bulur bu durum