Hazalperisi Kızlar selam.. planlı gebelik düşünüyoruz. Oğlumda da yaşamıştım sağ bacak kasımda kramp ve kasıklarımda Ağrı ve karın ağrım oluyor 14 ünde falan adet oluyorum onu bekleyeceğim. Sizde bu belirtileri yaşayan oldu mu ? Şimdiden teşekkür ederim 🙏
joyfulmom Hazalperisi ben adet öncesi belirti olarak kasigimin sol kısmında sızlama şeklinde ağrı hissetmeye başlamıştım ve ilk kez öyle ağrı yaşayınca acaba hamile miyim diye düşünmüştüm bende adet gecikmesi olunca emin oldum ve kızımız oldu😊 bendeki belirti sol kasık ağrısı ağrı gibi değilde sızlama şeklindeydi
Merve_bolat Hazalperisi olmultu sol kasığım ağrıyordu ve bacağıma vuruyordu ağrısı sonra bel ağrım olmaya başladı adetime 5 gün vardı test aldım çıkmadı gebe depilimdir diye doktora gittim kanda çıkmıştı