Cennet70 siz doktora görünün içiniz rahat etsin ama hiçte bir şey olmuyor korktuğumuz ile kalıyoruz, ben de vakum ile yaptım çok okudum baktı, kızım 6 aylık oldu hiçte bir şey yok çok şükür ama tabi ki doktor kontrolünü aksatmayın, bebişinizi sağlıkla büyütün ınşallah 🍀🍀