leona98 genel vücut sıcaklığı mı o yoksa kendi sıcaklığının üstümü benim kızımın 36.9-37 normal vücut sıcaklığıydı o dönem mesela onun üstüne çıktığında kontrol sağlamaya çalışıyorduk, bebeklerde 37.5 üstü ateş sayılır o yaş dönemi icin demişti doktorumuz tabi sağlık konusu siz doktoruna güvenin bence