Hemen hemen yaşıtlarımız olan iki tane arkadaşım var hiç dışarı çıkmıyorlar işte diyor ki mesela temizlik yapıyorum öbürü diyor şunu yapıyorum ama ben bebeğimle evde hiçbir şey yapamıyorum 1.5 yaşında Bana yapışık sürekli bana evde hiçbir şey yaptırmıyor onun yanında oturuyorsam oyuncak oynuyor onun yanında oturuyorsam yemek yiyor onunla oynuyorsam oyun oynuyor başka hiçbir şey yaptırmıyor ve bunlar yaptığım halde mutlu değil tuvalete dahi gidemiyorum o yüzden bunu olduğum için dışarıya çıkarıyorum dışarda çünkü ağlamıyor eziyet etmiyor evde Gerçekten yapışık ikizim Ben asla hiçbir şey yapmıyor sizin bebekleriniz ne durumda ben bu durumdan çok çok çok çok çok çok bunaldım