Kızlar merhaba,oğlum 3 ay 7 günlük.Hep sol tarafa yattıgı ıcın kafa şekli şuan tam düzgün değil.Ben her fırsatta diğer tarafa cevırıyorum,alıştırıyorum,düzelsın dıye.
Bugün doktor kontrolümüz vardı,doktora sordum düzelir mi diye.O da "çok bozuk bir kafa şekli degıl ama 3 aydan sonra pek düzelmez "dedi.Moralim bozuldu açıkçası.Kafa şekli düzgünleşir mi?Ne yöntem kullandınız?