Kızlr bebeğime cumartesi kavuştum(ama kavuşamadım).yıne bır kuvez vakası.ılk bebeğim 72 gun yoğun bakımda kalmıştı cnku 31 haftalık 1.200 kg doğmuştu.suan sağlığı yerınde sorun yok.2,5 yasında.oğlum aslnda erken doğmadı sağlığı falanda yerındeydı.37+5 te doğdu.karnımda cok sertelşme yapmaya başladı.ve sancım cıktı cokta hareketliydi.ve çok sık hıçkırırdı karnımda.gunde 4-5 kez.3-4 dk boyunca.sımdı nıye kuvezde dersenız de ciğerinde su toplanmış.nefes sorunu varmıs.acaba benım karnımda cok ağznı acıp kapıodu hıckırıodu oylemi ciğerine su kaçtı.yada neden boyle oldu sordm doktorlara bazen 40 haftalık bebeklerde bıle gorulebılıyor bu durum bı sağlık sorunu değil bebeğin bıraz yorgun dınlensın oksıjenlı ortamda bıraz nefes almaya adapte olsun cıkartıcaz annesı dedıler.kızımda da elim boş eve donunce cok uzulmustm ve baya uzun zaman kalmıştı.bu okadR kalmasa da herkesın odasından bebek sesi gelmesı,hemşirelerın bebeğin nerde demesı ve eve boş elle dönmem cok hassas oldugum konu buruk kaldım.🥺