4 aylıktı bebeğim bıraktı 13 aylık olacak hala var damlayacak şekilde arada bakıyorum sadece ve bu ıkınyadır aşırı bi gögüs hassasıyetı var süt gelmeden önceki sızlama gıbı bı sızlama ve ağrı oluyor hormonlarla fln alakası var mıdır normal gelmiyor bana