Çoğu zaman vücutta ki hematom bölgesinde toplanan kan geri çekilir yani tedavi gerektirmeden kendi kendine geçer şişlik iner. Aksi durumda da o bölgeyi biraz açarak orada ki hematom yani kan birikintisi boşaltılır. Korkulacak bir şey değildir ama tabi görünce insan tedirgin oluyor , geçmiş olsun