Deletedmom_62 kızlar 40 günlük bebeğim var ne park beşikte ne köy beşiğinde hiçbir sekilde durmuyor katıla katıla ağlıyor gazı vs. yok sadece battaniyede sallayınca duruyor . hamak alsak onda uyur mu kullananlar lütfen yorum yapsın
Ozge01tuz Deletedmom_62 ben kullandım cok rahat benimde kızım cok gazlıydı iyi geldi bize elde sürekli sallıyorduk kollarımız kopmuştu😒
Esra17 Deletedmom_62 merhabalar bnm oğlumda ya çarşaf ya da kucakta uyuyordu 8. Ayda canıma tak etti tavana asılan Hamaktan aldık şuan 18 aylık hala kullanıyoruz
Hilalsaltan Deletedmom_62 bizde bşr tek battaniyeyle durduğunu keşfedince almıştık tahta ayajlı olandan şuan 6.5 aylık oğlum yanına yatıp uyutmaya çalışıyorum pat pat yaparak korktuğum kadar zor bir süreç değilmiş
Deletedmom_62 Ozge01tuz foto atma şansınız var mi rica etsem ne tarz birsey tavana asılan mi yoksa beşik şeklinde olan mi . sallamaktan bitmis durumdayız
Mrv_tlg Bnm bebeğimle elle salamyla uyuyordu kollarimiz kopuyordu gazlı bir bebek iyi gldi bebeğime ama başta sevmedi bnmki tavana asilandaan yerdedir çok alçak geldi bana
Deletedmom_62 Mrv_tlg ne kadar süre yatabilir acaba 6 aydan sonra emeklemeye başlayınca yatamaz gibi sanki. sonra nasıl uyutucaz
Nurumay Bende kullanıyorum çok rahat ediyorum kızımın gazına da iyi geldi Benimki beşik şeklinde olandan
Deletedmom_62 Nurumay kaç ay olana kadar kullanılır. interntten baktım ayakları tahta olan var bir de boru gibi olan . siznki hangisi
Gastronomanne Deletedmom_62 bende kırkımız çıktığından beri hamak kullanıyorum e bebekten almıştım. Hamakta yatamaz olunca uyku salıncağı var hiç denk geldiniz mi bilmiyorum ondan alacağım nasipse
Nurumay Deletedmom_62 bendekinin ayakları demir kaç ay olana kadar kullanırım bilmiyorum ama dönmeye başlayınca uyutup içinde birakamazsin uyuyunca alman lazım yoksa düşer
Esra17 Deletedmom_62 yani şuana kdar dusmeedi benm.bebeler kaç aylıktı bebeğiniz zten kapıları açık bırakırsanız mutfaginjz yakindaysa kulaginiz onda olur dalınca yerine yatirirsiniz
2205yasemin Deletedmom_62 benim oğlum da kolikti battaniye de sallıyorduk hamak aldım ama baya hızlı sallıyordum duruyordu 😂😂 şimdi 7 aylık artık rahatız
TheBaby Deletedmom_62 Tavana monteli zıpzıp özellikli olandan al derim. Benim kızda kolikti. 2.ayında aldım geç almış oldum ama çok işe yaradı. Çok şükür huzurla uyuduk. 10.ayına kadarda kullandım
Deletedmom_62 TheBaby düşer diye korkuyorum ben mutfaktayken falan . bebeği uyutup icinden alma şansım yok hemen uyanıyor. battaniyede salliyoruz beşiğe koydugum an uyanıyor hamakta da ayni olursa icinde yatirmak zorunda kalicam ve düşebilir
Eskayaes Deletedmom_62 tavana asılan tek geçerim yerde duran hem düzgün sallanmiyor hemde bir zaman sonra ses çıkartmaya başlıyor zaten bı fısıltı olsada uyansam diyen bebek için bulunmaz nimet oluyor o sebeple tavana asılan hem sallanıyor hem yaylaniyor mışıl mışıl uyutuyor hiç durmayın canmi dayanır elde sallamaya