baby-mom Ocean microfer başladık ondan sonra her kakadan sonra oğlum pişik oldu. Böyle bi sorun yaşayan var mı ?
Belis_ Merhaba ben kullandım hala kullanıyorum çevremde herkeste onu kullanıyor ilk defa duydum başka sebebi olabilir mi denk gelmiştir belki
Asym33 Belis_ Canım hiç kusma şikayetiniz oldumu biz mama kullanıyoruz hiç bir problem yoktu kusmuyordu bebeğim ama iki haftadır kusmalarimiz çoğaldı ocean demir ilacı dan sonra tesadufmu ilaçtan mı bilmiyrm
Htcmrzdmr Bizimde geçmeyen pişik oldu alerjiyle alakalı değil başka. Herşey araştırıldı denendi geriye sadece damla kaldı onuda kescem 1 hafta birde öyle bakcam duruma. Ona göre sizede haber veririm