Benim oğlum yeni 4’cü ayına girdi şu 2 gündür bambaşka biri oldu 2 saniye yanımdan ayrılma diye ağlıyor sürekli ağlama modundan sürekli bende onu sallıyorum başından ayrılmıyorum allahım çocuğuma sağlık versin ama kriz geçirecem nerdeyse bize sabır versin inş.