Mira08 Bebeğim 3 aylık olucak bende haftaya işe başlayacağım nasıl yapacagım bilmiyorum tecrübeli anneler yazabilirmii
Betul-08 Mira08 bende başlayacağım 20 ekimde nasıl bırakıp giderim bilmiyorum bebeğim biberon bile almıyor hep meme istiyor ya beni isterse beni ararsa onu nasıl bırakıp gideceğim işe
Betul-08 Mira08 kaynanam bakmak istiyor ama bende pek istemiyor biraz yaşı var ve baya tembel biri bebeğimi unutur diye korkuyorum kendi annemin gelmesini istiyorum bakalım inşallah kışa kendi annem gelecek