Yasmnnnn Kızlar bebeği böyle kusan varmı mamadan sonra? Ne kadar sürüyor normal mi doktora soran oldumu? Hasta falan değil. Başından geçen yardımcı olabilir mi
Betul-08 Yasmnnnn benim bebeğimde dün öyle kustu post açtım cevap kimse vermedi aynı balgamlı gibi kustu anlamadım zaten arada böyle boğazında balgam varmış gibi mi desen hıçkırıkken özellikle garip ses çıkarıyor 2 ay 20 günlük bu arada bebeğim
Yasmnnnn Betul-08 evet canm benmde 2 ay 14 günlük her mamadan sonra öyle mi kusuyor? Başka bir sıkıntısı yok sadece kusması sümüksü balgamsı bende anlamadım neden böyle ama
Betul-08 Yasmnnnn her sütten sonra değil bir kaç defa öyle oldu bizimki evet niye öyle hırıltı gibi ses çıkarıyor acaba 3. Ay kontrolünde soracağım uyurken falan hiç öyle horlamıyor ama gayet güzel nefes alıyor ve hergün fizyolojik serum ile temizliyorum
Yasmnnnn Betul-08 bende temizliyorum canım çekiyorum hatta bende 3. Ayda soracağımda aklıma takıldı belki burda birileri yardımcı olur dedim
Betul-08 Yasmnnnn buradakiler kaynananla kavga etsen yardımcı olur ama böyle konularda kimse yardımcı olmuyor
Betul-08 Yasmnnnn şırıngaya 2 ml çekiyorum bebeğimi sağa yan yatırıp üstte kalan burun değiline hepsini sıkıyorum sonra bebeğimi yüzü ayağı gelecek şekilde sırtına vuruyorum sonra diğer tarafa yatırıp yine burnuna sıkıyorum en son burun aspiratör ile çekiyorum
Yrnbsr45 Yasmnnnn eğer mamaya yeni basladiysaniz normal eğer baya olduysa bebeğe mama yaramiyodur veya çok mu fazla veriyosunz acaba
Asym33 Yasmnnnn Canım bizimde aynı mama kullanıyoruz mamayı değiştirmiştim 1 aydır kullanıyorduk hiç böyle kusmuyordu 4 5 gündür her mamadan sonra kusuyor bende anlamadım haftaya kontrolümüz var soracgim