Sabah oğlumu soldan sağıma geçirirken bi anda boynumdan bişey koptuğunu hissettim ardından yanma hissi. Sonrasında kitlendi zaten. Kımıldayamıyorum yerimden. Doktora gittik acile. İğne yapmadı emziriyorum diye. Mr istedim çektirmedi fizik tedavi yönlendirebilir dedi ona da randevu bulmak ölüm zaten. 2 tane ilaç yazmış. Eczacı emzirirken içemezsin dedi alamadım. Ne yapman lazım hareket edemiyorum çocukta var. Var mı başına gelen bişey önerebilecek