Arkadaşlar merhaba, 4.5 aylık bir bebeğim var 1 ay sonra işe başlamam gerekiyor kamuda sağlık çalışanıyım. İşe başlayıp bebeğimi başka birine emanet edecek olma fikri beni çok üzüyor her düşündüğümde kalbim paramparça oluyor maalesef günümüz şartlarında ücretsiz izne ayrılmam da mümkün değil yani çalışmam gerekiyor. eşimin ve benim ailemden farklı bir şehirde yaşıyoruz yaşadığımız şehirde arkadaşlarımız dışında başka hiçbir tanıdığımız yok. Birkaç aylığına eşimin ailesi yanıma gelecek ama bazı sebeplerden dolayı onların da gelmesini istemiyorum zaten yaşı gereği bebeğime tam olarak verimli bir şekilde bakabileceğini düşünmüyorum kayınvalidemin. Yinede bu süreçte bebek bakıcısı aramayı düşünüyorum ancak bakıcı hakkında hiçbir fikrim yok nelere dikkat etmem gerekiyor nasıl bir süreç izlemeliyim bakıcının kendi evinde mi yoksa benim kendi evimde mi baktırmam doğru olur gibi bir sürü soru işareti Var kafamda. Aramızda çalışan anne olup bebeğine bakıcı bakanlar varsa tecrübelerinizi benimle paylaşır mısınız?
Biraz uzun yazdım hakkınızı helal edin. :)