Kizimkizimm evet sütten içerse süt kardeş oluyorlar emmesine gerek yok diyebiliyorum bizde kuzenimle bebekleri süt kardeş yaptık ve bu ileride aşık olurlar düşüncesi komik geliyor kardeş gibi büyütüyoruz şuan bebekleri ve her zaman onlara kardeşliği aşılayacağız. Nasılsa biz erkek kardeşlerimize aşık olmuyorsak kardeş olarak biliyorsak buda öyle bişey kardeş düşüncesiyle büyüyorlar hatta öz kardeş muamelesi yapıyoruz ikisinede büyüdüklerinde de aynı bu şekilde davranacağız 🤭 saçma sapan yorumları lütfen önemsemeyin eğer istiyorsanız kardeş yapabilirsiniz zatej onlar şuan aşkı bilicek yaşta değiller kardeş olarak bilmeleri daha iyi. Şahsen biz ileride onlar evlenmesin diye kardeş olmalarını ön gördük berabee karar vererek umarım çok güzel hayatları olur yeni süt kardeşlerin❤️🌹