Kızlar cumartesi doğum yaptım biraz düzensiz sağdm sütümü sanırım mastıt oldu gogsum yıne.sol gosum cok kırmızı sert şişt ve koltuk altımda beze oluşmus sadece solda.canım cok yanıyor 2. Defa oluyor bu.siz nasıl atlattınz? Bebeğim hastanede kuvezde ciğernde bıraz su toplandıgı ıcn solunum sıkı tısı olmus cuma taburcu olabılırmıs.bende sürekli sağıom sütümü.ilk basta 3-4 saatte bir sağdım geceleri kalkmadım.sağ goğsum rahat ama sol sıkıntı.sımdı cok sık sağıom 1-2 saatte bir.ölüyom acıdan.