2 ay 14 günlüğüz bugün ve en son perşembe günü öğlen kakasını yaptı ondan beri yapmadı gazıda çıkıyor ama bez sayısı düştü birkaç gündür bugün sabah bir geceki bezini aldım ve şimdi ikinci bezi takılı üzerinde, idrarında kokuda var yarın doktora götüreceğiz ama sizlerede sormak istedim birkaç gün öncede çisli bezinde pembemsi kırmızı leke vardı ertesi günü kristallik oldu birdaha olmadı 😢 ne yapacağımı şaşırdım şimdi birkaç damla su verdim nolur nolmaz diye, yaşayanlar yardımcı olabilir mi ?