Oğlum 22 aylık olacak doğduğunda çok meme reddi yaşadık sagarak verdim neredeyse 7. Aya kadar. Emsin diye herseyi yaptım 8. ayda işe geri dönünce tam bir meme delisi oldu. 8. Aydan beri çalıştığım için zaten gündüzleri emmiyordu ama gece 50 kere meme diye kalkar oldu , aylardır uykusuzum gece sürekli meme için kalkıyor, ağlıyor su verirsem kıyamet kopuyor yalancı meme niyetine emiyor ağzında sürekli sabaha kadar. Devam sütü yada normal süt asla içmiyor zaten yemeginide yiyor gece beslenmesine artık ihtiyacı yok. 1 haftadır uykusuzluktan artık başım dönüyor kendimi hiç iyi hissetmiyorum, evet çok güzel bir duygu ama artık sonlanması gerekiyor. Vicdan yaptırıyor çevremdekiler 2 yaşını doldursun, bidaha bu zamanlar geri gelmez falan diye…. Birşey sürüp acı falan öylede yapmak istemiyorum güzel bir şekilde nasıl sonlandırabilirim bir öneriniz var mı