Canım eşimin lokantası vardı tarifi onların yaptığı gibi yapıyorız Super oluyor
Keleyi üstüne su doldurup kaynatın ben duduklude kaynatıyorum daha çabuk oluyor kaynadıktan sonra etini didikleyin suyunu ayırın sonra istediğiniz kadar sarımsağı ezin yağda pul biberle kavurun acı sevmiyorsanız toz biberde olur salça da olur isteğe bağlı sonra didiklediğüz eti koyun kavurup etin suyunu koyun en sonda tuz bide ekşi seviyorsanız limon tuzuda koyabilirsiniz