mommom_ Sevgili anneler merhaba, bebeğime annem bakıyor ve anneme aylık para vermeyi düşünüyoruz. 8.30ta çıkıyorum , 12.40 ta evde oluyorum. Sizce anneme ne kadar aylık vermeliyiz ?
Baakpnr- mommom_ benim gibi çalışma saatiniz , ben Bakıcı ile görüştüm bir kaç tane 1,2500- 1500 civarı bizim
BsrYvsn19 Anneye para vermek değil de hediye almak daha mantıklı benim fikrimce emin olun böyle daha nazik kibar bir teklif mutlu olur biryer ay bir eksiğini alsanız çok hoş bir davranış olur nakit işçi gibi para vermek kırabilir belki duygusunu anlamadan yanlış hissettirmeyin annenizi 🙏😇
mommom_ BsrYvsn19 bu konuda çok düşündük evet ancak annemin nakit para olarak alması onu daha mutlu edeceği icin o şekil karar verdik . Yoksa bu konuda kesinlikle size katılıyorum 🙈annem eski toprak , nakit para olduğunda kendini güvende hissediyor . Mesela altın yaptırmayı cok istiyor para biriktikçe . O nedenle nakit düşündük